piątek, 18 stycznia 2013

Przebudzenie




To jest znak! To nie przypadek, że natknęłam się na kolejny dowód na to że przemiana następuje, trwa, a ja nie jestem w stanie jej uniknąć.
Szukałam dla siebie na nowy rok 2013 jakiegoś notatnika, kalendarza, chociaż nie koniecznie musiałby pełnić tę drugą funkcję. Raczej chodziło mi o jakiś wyjątkowy i podręczny notes na cały rok. Myślałam nawet o jakimś własnoręcznie wykonanym, żeby był wyjątkowy. Jednak ma spełniać rolę podręczną i ten piękny decoupage, mógłby ulec szybkiej degradacji w mojej torebce.
Zaledwie wczoraj byłam w księgarni i całkiem przypadkowo natknęłam się na magicznie wyglądający, świerkający do mnie pełen barw i radości… Właśnie co? Kalendarz, notes, dzieło sztuki?

Dzieło skąpane w sentencjach Paulo Coelho „Przemiany”.



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz